New pic. Samtalet med HUGO BOSS!

Fick ett samtal idag jag aldrig trott jag skulle få, men än har jag ingenting på papper!

vart rekomenderad till Hugo Boss av en agentur jag har och dom nappade!:D
så idag fick jag ett samtal från USA och sa att det blir av nästa månad + lite andra jobb i början på nästa år!:O heeeeeelt sjukt!!!! vart så jävla glad så jag fick en glädje tår i det vänstra ögat!:D mitt under dagen när jag står och snackar med chefen i telefonen så ringer det ett PRIVAT NUMMER, så tänkte jag kan inte trycka bort så jag svarar och låter samtalet gå med chefen en minut sen så säger jag

-  hej det är andreas tano!

OH hey is it andreas.

- yes it is!

hey, i calling you about Hugo Boss!


så snacka vi på i 20 min, så låter lovande men som sagt ingenting på papper så ska inte ta ut någonting i förskott! men såååååå glad!

Här kommer två bilder från gårdagens plåtning!:D

Tack Fredrik för igår, hur kul som helst!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0