Träning!

07.00 har man vart på gymmet denna vecka! känns otroligt bra måste jag säga!
man blir pigg och känner sig fräch av att träna på morgonen..
sista veckan på Workout Center, tråkigt! trivs bra här med andre, riktigt skön liten filur! :)
igår vart det två pass. morgonen vart det armar, efter middagen lätt ryggpass och ett ganska så hårt magpass.
idag vart det rygg, ett ganska så tungt pass. hade jag vetat att vi skulle köra de idag hade jag inte kört det igår! tur jag körde lätt:) i eftermiddag blir det axlar och magge!:)


på Fredag är det bara två veckor kvar till studenten! VILKEN FEST:D

Kommentarer
Postat av: Christine

Workout är ju bäst, klart skönaste gymmet i Gävle!

2010-06-18 @ 09:43:50
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0