Stockholm

Efter nästan 10 år i Gävle så flyttar jag tillbaka till storstaden den 12 Juni. allt vart bestämmt igår.. har pratat ganska mycket om det med min faster till och från men igår bestämde jag mig för att flytta ner igen. tycker det är onödigt att skaffa egen lya här i gävle när man inte vet vad som händer med allting så då drar jag ner till storstaden den 12 Juni dagen efter studenten och börjar troligen att jobba på Fire Protection den 14 Juni tills vidare! stämde av med pappa idag så han kan köra flyttlaset för en annan kan nog intet köra dagen efter ;)

Stockholm here I come!:)


Kommentarer
Postat av: rosi

Välkommen!

2010-03-13 @ 12:51:10
Postat av: angelica

du ser ut som han i the vampires diary. Du vet han som är tillsammans med tjejen i brunthår?

2010-03-30 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0