Äntligen hemma!?

Ja då vart man hemma igen efter en helg/vecka i Borlänge! visningarna gick bra men vart lite rörigt ibland - hur gjorde man på den här? PANIK! haha men ja jag är nöjd med min insats. fick nå riktigt shysta kläder från jack & jones! så köpte faktiskt kavajen & skiortan!:D men att stå skyltdocka är inget jag rekomenderar... fyfan va ont i knäna man får! men har man tilltagit sig jobbet så äre bara att utföra det! träffat så sjukt mycket sköna människor! kan ju bara säga att joakim var ju den könaste! :D
här kommer lite bilder!:)

Eva the boss!

Sofia & Kalle!

André!

skyltdockor!

Joakim & jag!

Ingela & cissi!

mat time, emelie och filippa!

den kavajen & skiortan köpte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0