Dåligt uppdaterande....

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande den senaste veckan..
jag mår iaf toppen då menar jag hur bra som helst, bor nu mer i helsingborg och söker jobb... norge kanske är ett alternativ? snacket går iaf... eller iaf nämnts.. denna vecka har jag sökt jobb och målat svärmors hus vårt kanske blivande hem? vi funderar på att flytta hem till malins mamma, till hennes stooooora gård med 4 hästar två hundrar 6 4 katter vi ska hämta en liten pyte liten om två veckor!

Turkie resan vart inställd pga dom där borta varför vet jag inte men ja livet går inte allt som man tänkt sig och ja, vemfan hade vetat att jag skulle flytta till skåneland och bli sambo ? huhuhuhuhu nooooobody så nu kan man inte reta Mikael att han bor i danmark för de gör jag ju sjäv oxå!:O

imorgon blir det Trollhättan reklam inspelning och samma på tisdag för en annan grejj!:)

nu ska vi krypa ner i sängen och sova upp om några timmar!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0