chillbill!

dagen har vart bra. körde gummsan till jobbet vid 06.30 sedan åkte jag hem och sov någon timme sedan iväg till Aktiverum och gymma.....
efter de hämtade jag upp gummsan och drog till någon mysig plats ute i skogen sedan ut till en liten ööööööööö! då menar jag en PYTE LITEN Ö!:D hur mysigt som helst. sen åkte vi hem till gummans mamma och grilla sedan mötte vi upp sofia och christian på Sats, så nu blir det till att börja köra med han! BTW han ska öppna en protoin butik nu nästa månad som kommer hete  ( KRUTBURKEN ) kommer bli grymt!:)

sedan så gick vi en lång promenad nere vid kusten allesammans med alla hundar:)

jag & bellman

jag och baby:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0