5 years!

5 år har gått sedan jag flyttade hem till mina fosterföräldrar Ann & Lasse!
dom här 5 åren har gått så ourhört fort.. bode själv innan jag flyttade hit, bode själv istorsett från jag var 13 till jag var 15 år.. fick mycket hjälp an Rune på helges och även han som kallas min bror nu, emil heter iaf han!
innan var man den där kaxiga typen som skulle hövda sig och synas höras hela tiden, ja självklart kan man väll vara lite glapp i käfften än idag men inte den som söker bråk. är ganska ödmjuk och omtänksam av mig nu när man vuxit på sig! man börjar hitta sig själv.
livet har vart hårt, uppväxten inte den bästa. växte upp i Botkyrka 147 som dom även kallar det, tumba, fitja & alby dom fina ställena i stockholm.. problemen kom och man sökte sig utåt/hemmifrån..
men det är nog tack vare all den där skiten man vart med om som gjort att man är den personen man är idag!?

Belive in your self and let the dreams come true!

man måste våga för att leva, man måste våga för att komma någonstans!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0