Glad banano!

HÖHÖ banano är lycklig och glad, är det int eså livet ska vara? :D
på jobbet går det bra, man gör fortfarande några små missar... men man lär sig ju av misstagen? eller?
gick ganska bra igår jag och tobbe jobbade själva igår tjejerna har semester och ena va sjuk och vi två hunkar sålde nästan lika många som dom i vip 1;) bra pojkar!:) haha har precis vart och gymat, åkte med älsklingen till begas korsning och hoppase av i farten! så mysig min lilla fis hon är så jävla söt när hon är nyvaken!:) tänk vilken lycka att få vakna upp breve henne varje dag!:)<3

fick ett ganska så roligt mejl men vet inte hur jag ska tolka det, kommer det hända eller ej? vill inte gå in på vad för blir bara massa jävla skit sancka men blir det som dom skrev så kommer dom till sverige och fotar mig inom två tre månder:) skapligt glad jag vart när jag läste det=D

nu blir det en dusch och en protoin drink sen chilla lite innan jobbet:)

andreas HJÄRTA malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0