FASTJOBB!

Intervjuen gick tydligen bra igår, fick jobbet! börjar redan nu på måndag!
drar till norge idag om några timmar har precis packat klart. ska jobba med älsklingens bror johan på nå event kommer bli skapligt kul faktiskt!:)
men det kommer bli hektiskt på söndag, ska ta mig till sthlm oxå. ska befinna mig på TRE's huvudkontor 09.30 på måndag morgon!:) ska börja jobba som fältsäljare land och rike runt men första staden jag ska jobba i är faktiskt gävle... my old home town!:) så gävle bor ses på stan nästa vecka tisdag & onsdag sedan bär det av till kalmar!:)

kommer sakna min lillfis<3 malin gråberg<3

Kommentarer
Postat av: Random

gävlebor, no särskrivning taaack

2010-07-14 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0