chillbill:) Gävle - Stockholm

denna dag har vart en chillbill dag med älsklingen, hon har vart kraslig några dagar och va hemma från jobbet idag...
igår när vi skulle sova så va de så jäääääävla varmt i rummet så gick och la mig på soffan inatt och vaknade vid 7 tiden av att jag fick en puss sedan somna jag om igen om vaknade inte fören runt 12 käkade frukost vilade lite sedan drog jag iväg till Sats Berga och körde rygg och mage! gick faktiskt ganska så bra:) har nyss käkat makaroner och korv tanobanano lagade maten:) nu blir det film.. och poooooopcorn ;) :D

JUUUUUSTE, blir en sväng upp till gävle & stockholm i augusti, fota med fredrik den 21 i gävle sedan ner till stockholm för att spendera lördagen då med Oskar, hjärtat ska på brällop!

nästan ett år sedan, jag och oskar @ Café opera!
vi hade gått en visning för SAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0