Vad ska man..

Vad ska man säga? dom man trodde var ens vänner visar sig i slutändan att inte vara de... kom aldrig och be om förlåtelse, varför ens heja? kan du inte vara rakryggad och säga det rakt i ansiktet på mig kan du hållakäften!
hört att det är mycke skitsnack bakom min rygg. - tano har fått storhets, han tror han är någonting! haha kan inte annat än att skratta... bara för att man lyckas har man fått storhets och tror man är någonting... åter som Danny i EMD sa, Det är inte fint att lyckas i sverige! håller med svarsjuka, storhets har jag garanterar inte fått! vet du ens hur jag är som person? är nog den mest omtänksama personen, bryr mig om mina närmaste.

Den lilla rövhåla till stad som kallas Gävle är så full av skit så det inte är sant!


De du inte vet om dig själ vet alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0