The last year

ja livet, börjar det röra sig nu? man kan bara spekulera. vill inte tro någon ting! men som sagt. 21 veckor kvar sen är skolan slut... vad ska man göra då? har jobb över sommaren på volvo, chefen fråga på juldagen så de är klart.
- men om det händer någonting så äre bara att sticka sa han.... ska väll försöka bygga upp portolion mer till sommaren. 21 veckor kvar i skolan sen är man fri att göra vad man vill, vad gör man om ett år? bor man ens kvar i sverige? det är skrämmande... ska väll försöka skicka ut bilder till agenturer utomlands och se vad dom säger!
stor hjälp på denna resa är Fredrik Krigh och Mikael Svensson! fredrik har hjälpt mig från grunden, och även hjälpt mycket runt om kring och mikael har alltid funnits där, my dadi is the siht! bara så ni vet;) haha

Minnena från sommaren 2009 i Hollywood är något som kommer sitta i ryggraden hela livet! känslan av allt. från deltävlingen till semi från semi till finalen. och även fått jobba med dom bästa!
att jag slog mikael svensson trodde jag aldrig skulle hända över min döda kropp!
men nu är vi som far och son bästa vänner. han finns alltid där. äre nå problem så ställer dadi upp!
vem trodde på en när man åkte till Hollywood? ingen, har jag fått höra... snacket gick -vad fan ska han ditt och göra? ja ni, man måste våga chansa för att komma någon vart här i livet. tänkte då inte bo kvar i Gävle där snacket går som aldrig för!


låter bilderna tala för sig själv!
Sommaren 2009 Hollywood!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0