rolig dag!

haha ja vad ska man säga första lektionen satt vi och spela tv spel sen hålltimme från halv tolv till tio över två, vi skulle vara i hemlingby och grilla och härja! men innan så åkte jag, pennan och två till ut i hemlingbys skogar och åkte rally allt gick bra tills jag hamnade i diket!  dom satt och skrek som tre tjejer! men kul vare iaf! gick kanske lite väll fort men ingen kom till skada!:D möller fick komma och dra upp mig!

imorgon bär det av till stockholm för möte som bruno sa tog ca 5 min sen hem igen men vet ju att jag får uppdraget men inte vilken roll jag får... det visar sig;) får sällskap av tobias iaf, trevligt:D

min lilla fiesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0