massa nyheter!

ett steg närmare en kampanj för biltillverkare‏. ska troligen ner på tisdag och prov fota. och det roliga är att bruno oxå ska ditt:D hoppas man får jobbet. du vet jag bruno och mikael. De tre musketörerna! sommaren 2009 glömder jag aldrig!:D "Den här fotograferingen vi gör är för importören av Peugeot i Sverige." ganska så stort:)

sen har det hänt lite andra grejjer oxå. emelie som va med till hollywood oxå har fixat in mig på en grejj! så nu har man snart en till agentur och den 27 mars bär det av till Västerås, ska vara modell för nå stylister fett nice kan jag säga sen massa andra saker! det börjar röra sig:D den där stylist grejen va ganska så stor oxå!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0