duuuktig!

igår kväll satt jag i 1½ timme och skickade ut mejl till ca 30-40 modellagenturer runt om i världen fick två snabba svar, en i Milano som var intresserade och en i USA som fråga om jag va i NY or SWE. så får väll se om det trillar in nå svar under dagen=)

snackade med mikael han stor trivs i tuuurky. den lilla glidaren hade vart på en stor fest och suttit med höjdare! vilken glidare säger jag bara!
ikväll blir det chillbill för hela slanten, imorgon promenad sen gyma. fick en utskällning av mikael igår att jag måste träna mer!
BTW här är Mikaels blogg.
Mikael Svensson!

Dagens bild!
En kall dag i sthlm när jag va ner och jobbade med Kim Englund!

Kim står och värmer sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0