andreas bästa meningar

Fick höra att jag använder roliga uttryck/meningar, här kommer några roliga uttryck/meningar som en person har plockat ut. Stavningen är ju inte min starka sida, men det vet ni nog som läser min blogg!

"när jag väll vart hemma har jag haft fullt upp med annat men nu blir man hemma och andra bullar!"

"1989 12 31 föddes den lilla busen."

"kändes riktigt bra! sen hem käkade två bananer sen 5,5 km vart det i hemlingby med pontus"

" hem å käkade 2 bananer "

"andreas slängde sina lååånga ben över sängkanten "

"Glög är tamme fan hur jävla gott som helst. och sådana där riskakor med choklad på"

"sa att jag inte kunde vara borta pga skolan och att jag går sista året. ja va synd sa hon."

"andreas tano lekte och byggde hinderbana med 16 st småungar! kuuuul"

"kanske ta min lilla fiesta till affären och gotta på "

"bilderna vart gryyymt jävla bra, nu svär jag men helvete vad bra dom vart!"

"nu blir det en dusch, hoppas man inte halkar bara"

"skapligt ont i ryggen! stell som en vandrande pinne!"

"hem kommen från moras djupa skogar! och jag överlevde varg och björnar"

"började dålig men sedan kom vänster kroken och började briljera"

"så idag har man bytt däck. lite ringrostig faktiskt!"

" kolla jag bort medans jag gick så höll jag på att gå rakt in i en jävla stolpe. "

"så frågar andré om jag kan gå och köpa en damsugar munstycke till damsugaren som gått sönder "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0