Ibland kan man....

Ibland kan man skicka SMS till fel person, och oftast kan det bli väldigt pinsamnt!
Kommer börja lägga upp dagens fel SMS!

Här har ni första, smsen är inte påhittade!

Till: Min lärare
Sms: Hur känner du för mig? Jag skulle vilja att vi var tillsammans.
Svar: Nej så känner inte jag. Jag är mycket mån om att detta sms inte sprider sig för det kan tolkas mycket fel. vi ses på tisdag.

Förklaring: Skulle skicka till en kille som jag strulat lite med. Hur jag kunde skicka till min lärar fattar jag inte. Deras namn är inte närheten av lika. Pinsamt som sjutton var det i alla fall.

Källa: Felsms


Kommentarer
Postat av: Patricia

Pinsamt att skicka fel sms ibland men samtidigt något man kan skratta åt :D förresten, tips på bra krogar i Gävle?

2010-02-22 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0