helgens bravader

ja jag brukar ju säga att helgen har vart lugn men det har inte denna, fullfart hela tiden!

igår hämtade jag upp kim runt 09.00 så åkte vi ut till skutskärs skogar och skottade av nickes hustak sen vidare hem till hans par i säljsjön och skottade av garaget och huset. ganska äckligt att skotta av hustaket ca 6 meter högt och jag med en sele och kim höll i andra änden så han hade mitt liv i sina händer! men inte mycke till liv höhö!

efter det hämtade jag upp chrille så drog vi oc hämta upp andreas och jerald eller hur hans namn stavas! så styrde vi mot uppsala och fest! sen drog vi till Saluhallen grymt ställe faktiskt! :)

här kommer lite bilder från helgen!

Jag och kim tak skottning!


Chrille & Jag @ Saluhallen


on the way to uppsala



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det möjligen Jarred där bak i bilen !? :D

2010-02-28 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0