tre veckor!

Sista dagen hemma på tre veckor!
blir till att bo på hotell med det gryma vip 2 gänget, sköna människor och en cheff som bevakar oss med ögonen av äld! höhö skämt och sido chiiifen är grym, puchar och står på! sparkar oss där när det behövs!;)
idag bär det av till Kristianstad! resterande två veckor vet jag faktiskt inte, eller kommer inte ihåg vart vi skulle rättare sagt! hoppas på en bättre vecka och att det bärjar ta sig, ANTA DEALEN ! måste vara hårader.... inte en såndär jävla vekling!=/ man blir frustrerad när man ser alla andra få iväg ett abb, men man ska inte bli det! andreas alexander tano får ta coh skärpa sig;) denna vecka ska bli grym... ta dagen som den kommer och tänk inte för mycket, gå in 100% hela tiden, det är alltid den där extra % som räknas! rakryggad och ett leende på läpparna så har du kunden! go forit, take the chanses!

kommer dock sakna min lilla älskling här hemma som jag tycker om så otroligt mycket!

im in love!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-08 @ 13:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0