Ny Hemsida!

Ja, vad ska man säga? min hemsida som ligger under andreastano.se är ju inte en klar, och PERSONEN som jag betalt för att göra sidan skiter i det fullständigt, han svarar inte när jag ringer, inte på sms! inte på nå jävla sätt! vill inte nämna något namn för sådan är jag inte, men inte långt ifrån. hatar oseriösa personer!
mejlen funkar inte ens på den, så ja vem vet om någon försökt skicka mejl och inte det kommit fram....

men har iaf fått hjälp med den saken nu, Ida Fia har gjort en ny hemsida till mig fast mycket bätte!:D
hon är super duktigt och kan sin sak och har hjälpt till att komma på lite nya saker...

här hittar ni henne om ni vill ha en hemsida, hon är snabb och profitionell & väldigt trevlig!
http://www.idafiasveningsson.com
Tusen tack för hjälpen Ida Fia!:D
Den kommer ligga under samma adress som den gjort innan ( ANDREASTANO.SE )

http://idafiasveningsson.com/indexandreas.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0