sliten!

Vad ska man säga om gårdagen?!
kanske drack lite väll mycket men fan hade hur kul som helst! fick med mig Petter som jobbar på verkstaden på volvo ut, först skulle vi bara lira lite biljard men sedan vart det ändrade planer, vi hämtade upp bruni och kim! så drog vi till Jennifer på fest sedan goya. men vi gick till GDG oxå.. köpte 5 st solbrillor för 50 kr! årets stekigaste köp!
sen skulle vi försöka komma in på en 18 års fest men kom inte in, och ni som kommentera inlägget innan.. jag är ingen gud, jag är en helt vanlig människa lik som dig.. respekterar dom som hade festen och att den var sluten!

här kommer årets brill mode!:) hahaha


på goya vare någon som drog tag i armen på mig.. och de va Alice svensson!:)


nu blir det en rääääksallad och morsan och farsan ska äta pizza!

höööres!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0