shooting all..

shooting all day. vi har vart vid stranden hela dagen och fotat.. nu ska vi vidare och ta freestyle mer chill bilder.. men nja kan inte saga att jag ar nojd med min insatts vet att jag kan battre men men for vall rycka upp mig och visa vad  herr tano gor for;) fota ca 25 badbyxor so direkt nar jag var klar so stallde sig oskar framfor kameran och sedan hoppar man i nasta so det gor undan :D
ikvall blir det nog en liten utgong med middag och chill.. spela in reklma film imrogon istortsett hela dagen!
oskar ligger i sangen breve helt utslagen, snoret bara rinner ur nasan po han, stackars lille oskar.. for bada ner han ikvall :D haha aja dax att rora sig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0