FORM/MALTA

Måste komma i form! har precis vart ute på en jogging runda! otroligt skönt måste jag säga, men fyfan det märks att det va ett tag sedan man snörade på sig jogging skorna! helt slut innan jag ens kommit till konserthuset!:O och det är knappt en km :S men gick bra iaf!

allt klappat och klart Malta 22-25 April med Herr Oskar Ljung! fota och sola! mohaha ska bli skönt att komma iväg. du vet



ska iaf blir ruskigt skönt!

däck ruchen har dragit igång fick inte en bra start måste jag med ge.... försov mig, råka dra en mutter fel så det vart knaaaas banan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Han heter Faktist Alfred! ha!

2010-04-06 @ 21:07:29
Postat av: tano

haha ja ibland är man vimsig!:D

2010-04-06 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0