weeho, kryssningen bokad!

Studentkryssningen bokad! weeeeho :D haha fan va näääjs !! ska dela hytt med lina! tooodilo! nä men de va som så att jag, BG & åka skulle ha en 4 bädshytt men alla va fullbokade så fickvi ta en 2 bädshytt så fråga lina om hon fick dela hytt med mig självklart tano är en gentleman;)

vi hade ju show för 1orna & 2orna;) gick gaaaaalant;)

skulle gymma efter skolan men när jag väll kommer ditt så frågar andré om jag kan gå och köpa en damsugar munstycke till damsugaren som gått sönder så jag gick iväg på jakt efter ett nytt, gick till söders el här i hemma i gävle, inte stockholm höhö. ja och det kosta 325 kr. 325 kr för den där lilla plast saken längst ner på damsugaren! helt sjukt. och när jag kommer tillbaka till Workout så har jag tappat den där tränings lusten påväg ner till söders el, eller om jag tappa den när jag gick upp för söderbacken tillbaka till gymmet. vete fan vad de är med mig. men har vart så jävla hängig den senaste veckan.. helt mör i kroppen! inte bra allste!:/
aja bara hoppas på att man blir bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0