Volvo / plåtning

Patrick ringde mig igår kväll, frågade vad jag gjorde.
- sitter hemma. själv?
gick hem från jobbet nu. hur mycke som helst att göra. svara han
- och inte ringer ni mig? har vart ledig från halv tolv idag...
kan du jobba imrogon? fråga han
- ah efter skolan, slutar tolv.


så idag har man bytt däck. lite ringrostig faktiskt!
blir troligen jobb nästa vecka oxå, ruchen börjar ju snart då blir det till att jobba!
ska iaf jobba torsdageftermiddag/fredag eftermiddag.

haha jag och otto hade kört ner två bilar till Hertz. så tog vi kaffe och skulle gå upp till gummi igen. så kolla jag bort medans jag gick så höll jag på att gå rakt in i en jävla stolpe. vet inte hur jag parerade allting men fick lite kallt kaffer över handen, fyfan va varmt de va! bjöd ju iaf på mig själv! och otto skratta! haha!

ikväll blir det bara tv och chilla. plåta imrogon med Denic och Fredrik..
här är några bild från våran Spa plåtning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0