veckans gång

har bara hunnit med tre gympass! not good! sen skolan fått lite gjort iaf, men inte direkt taggad! sen har det vart en del jobb på volvo. om jag ska vara ärlig så är jag helt slut! fan börjar bli gammal. dom andra rucherna har man aldrig vart såhär trött! kan bero på åldern HÖHÖ. knappt två månader kvare tills man fyller 20.. idag blir det som alla andra dagar jobba efter skolan! i helgen blir det inte mycke gjort. eller ja imorgon ska jag hjälpa syster att flytta. sen hem och bara ta det lugnt! jobba hela nästa vecka. så inge lov för mig! men pengar blir det iaf!!!:)
skulle inte tacka nej till massage nu! ryggen värker som bara den!

tiden i LA är oförglömlig. blir glad bara man ser en bild!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0