ursäkta för....

Ursäkta för dålig uppdatering. har inte haft så mycke tid att sitta vid datorn! baaaaaad dude! men men...

jag mår sisådär faktiskt, snoring och lite feber! inge vidare måste jag säga!!
igår vart det idol :) kalle är ju grym, men måste får närvaron när an uppträder! synd att inte clara gick vidare super tjej faktist! kan ju skryta med att jag känner hennes kille ganska bra(A) haha jaja nu blir det Mora VS Troja ljungby! är ju i moooora daaalaran! hoppas på att förskylningen ska släppa.. inge vidare nu när jag kommit igång med träningen!! that's bad. jaja i veckan blir det lugnt faktiskt! måste bli frisk. sen lördagen ja om en vecka är det plåtning med Modellen Denic och fotografen Fredrik! blir nog lyckat igen med tanke på vår sammarbete. nae nu blir det till att mysa och göra sig i ordning:) middag ikväll oxå! inte illa!:)

Ha en trevlig hörs sommare kväll ute i dimman!
Simma lungt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0