helt död

gymma innan skolan. i skolan fick jag faktiskt mycke gjort idag!
efter skolan så gick jag och körde ett litet pass. har vart sjuk så gick inge vidare så satt och sancka med andré ett tag sen rörde jag mig hem och började städa rumet och fick för mig att mublera om, tog 4 timmar och inte helt klart med allt + att jag måste åka och slänga massa saker imorgon! inge vidare! ångrade mig efter två timmar, när alla saker stod i hallen uppe och sängen skulle vändas! kan ju säga att man kunde göra en kudde av allt dam som låg under sängen! haha

ska väll ta och lägga mig sanrt! ska ha uppvisning/musik/teater imorgon för ettorna och tvåorna! men jag och sandra dansar faktiskt ganska bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0