Comebak...

har alltid tyckt att de saknades någonting efter att jag la av med fotbollen i sommras för att ha tid till att resa, med tanke på allt som hände i Hollywood. trodde allting skulle gå mycke fortare än vad det gjorde. för då vare sanck om att jag skulle dra nu om några veckor. men icke sa nicke, så nu gör jag faktiskt comebak. ringde tränaren idag och sancka. har ju haft bröst problem och kan inte anstränga mig utan att jag får ont i bröstet.... är ju inte kung i mål men är inte den sämsta heler. stod några träningar föra året gick ganska bra.
så jag gör comebak som målvakt! 
vare lagkänslan, att få komma till en samling/träning med ett skönt gäng grabbar!
vist vi hade studer man bara ville gå av planen och in och byta om och aldrig komma tillbaka... men de va någonting som gjorde att man drog sig tillbaka till träningarna!
känns som ett bra beslut iaf. komma igång och visa att man även kan stå i mål!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0