paaarty weekend

ja helgen kan sammanfattas kort. fest fest fest fest fest! vart en tre dagars så är ganska sleeten... imorgon blir det hård träning. torsdags va jag ut med tobbe och dom, the old gang eller vad ska man säga!:D sjukt kul iaf! haha bjuder på denhär nya bilden;)

Fredag vart det goya med Jimmy, oscar, emma, sandra & elin. grymt rolig kväll! slutade med max och vart nästan utslängda för att dom stängde. sista gästerna inte ofta man är de!

emma&tano

tano&oscar


igår lördag va det fest hos towbi, men först käka vi middag, jag tobbe & danne hemma hos danne i hans nya lya. korv och makaroner:) gott som fan. sen gick vi till tobbe och börja dricka vid 5-6 tiden så vart en lång kväll och för full vart man oxå.. brukar inte hända ofta men när vi väll kom ner till hangeloose så köpte jag en öl men gav bort den till tobbe lika fort jag fick den i handen istortsett. sen vare bara att dricka vatten resten av kvällen!

ikväll blir det bara till att ta det lugnt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0