in school

sitter på lektion nu, kevin och mattias har redovisning.
har fan inte orkat skrivit nå. händer inte mycke i mitt liv nu! skola som vanligt, träning sen är jag bara hemma....
när fan ska allt ta fart? börjar bli lite segt men alla säger - det kommer, det kommer! men vill att de ska hända nu! skolan är jag så jävla less på så det inte är sant! pallar snart inte med den!
studentkryssningne är betald och klar!
spelade skol DM igår. trodde inte jag skulle få spela men fick spela 30 min gjorde ett bra inhop enlig mig själv! men det vart förlust! men fan va kul de var att spela:) tror jag fan ska börja igen.........
i helgen är det plåtning med fredrik!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0