Helgens bravader!

Fredags vart det utgång med Oskar Ljung! allt började bra. innan jag hunnit hoppa in i duschen hos faster hade jag hunnit druckit två öl! väll hemma hos oskar så fick man en öl i näven direkt när man kom in, och efter en stund en grog! efter mycke om och men så gick vi tillt uben och åkte in till stan, käkade på max! sen hem till någon polare till oskar. efter det gick vi till Magenta som ligger vid kungsträgården ungefär! va där och chilla tog några öl sen gick vi till Café opera! där drog oskar in en jävla vinflaska som om det inte va nog som de va! säger bara fyfan! totalt borta! vart några öl för mycke den kvällen!

lördagen hade jag plåtning, måde inte direkt bra, men fan hade inte planerat att dricka så mycke jag skulle ta det lugnt! men jag säger då de! vilka bilder! åååååååååååååh shit!:D längtar som FAN till jag får dom! så jävla stilrena!!!
åkte hem till gävle efter plåtningen, bror ringde och fråga om jag kunde stå i garderoben på hangelöööse igår! så stod där med emmy, torstelina som hon så heter oxå! sen en till tjej jag aldrig jobbat med för. grym mycke folk!


varannan söndag så har jag och andreas Projektarbete, och på de har vi idrott med 7 åringar. fick vara själv idag. andreas va sjuk men de gick bra. andreas tano lekte och byggde hinderbana med 16 st småungar! kuuuul :D

mohaha ja de va denna helg. har inte haft så mycke tid till att uppdatera bloggen jobba ju hela föra veckan och kom inte hem fören sent på kvällarna. men hoppas det blir mer i veckan. och specielt om de händer nå men det tror jag nog inte att de gör.

nu blir det nog i denna ställning framför tvn, kanske ta min lilla fiesta till affären och gotta på ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0