börjar det...

Börjar det hända saker nu? tror de, hoppas det!
fic kett mejl från en agentur i Tallinn att dom är intresserade. en ganska stor agentur! vi får väll se vad som händer. sen fråga min danska agentur om mitt personnumer. kan ju bara hoppas på att de är någonting på G;) 
sitter i skolan nu och ska försöka jobba men motivationen är ju inte så god som vanligt;) haha jaja har bara två lektioner idag så är på sista nu sen gyma sen ska jag klippa mig:) och ikväll blir det ett jogging pass med pontus på jobbet! tror det blir 6 km:) så ska jag packa, för imorgon bär det av till stockholm med jimmy. ska på nå event på Café opera. ska hem till Ljungnen och förkröka tror jag! men men blir nog sköj;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0