WCOPA

nu ska bara alla uppgifter fyllas i och bilderna som ska visas för juryn i Hollywood laddas upp! dom nya bilderna från sista plåtningen får jag nu i helgen så det blir nog bra:)
kommer drömen bli uppfyld? det vet jag inte och inte du heller. man kan bara hoppas på det bästa! blir det inget så har jag iaf försökt! som grabbarna på gummi sa. börja i göra p##r filmer! haha nae avstår från det...

sitter på jobbet nu. taggar för utgång ikväll! ska bli ruskigt kul. tomas kom hem igår så vi ska firra hans hemkomst:D

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag håller på dig! Tror du kommer fixa dedär gallant. NÅN måste ju nappa i HW, HALLÅ annars lixom ju! :)

Hoppas du får en toppen kväll ikväll brooooshan!



Kram

2009-05-15 @ 19:23:05
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Tova

SV: Det förstår jag !! :)

haha, nej nog tror jag allt att vi har träffats när du varit stor, men jag fattar vad du menar. Själv har jag fastnat på 160talet nånstans..

Ja jag trivs kanon, jag både "jobbar" och pluggar, är aupair så jobbar med barn och läser franska. Riktigt roligt, men bäst är såklart fritiden med alla härliga människor här nere :)

2009-05-15 @ 20:23:00
URL: http://tovaboustedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0