väntan

väntan på mat så jävla hungrig nu:O har inte käkat någonting sedan fruskost i morrse.
dagen har vart hur rolig som helst! Hanna & Ida hade 3 kant o bollan  ruskigt kul får jag säga:D roliga lekar!! haha spring frakt förihelvete!hahaahahaha jaja sen bar det iväg till gävle ponny klubb där vi skulle rida. fick fan den största hesten. Diva hete den! lovar den hade nå gryma muskler! ruskigt fin hest av det lilla jag kan! haha red iaf gick bra men fick ett jävla pung pladask när vi trava/galopera eller vad vi nu gjorde! men kul vare iaf.
efter maten blir det hem till tomas och spela lite fifa och umgås sen hämta sanna när hon slutar jobba. sedan vete fan vad som händer!

BTW vart utan snus i 3 dagar nu ! har sagt det 10000 grr för men måste fan sluta nångång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha Vad roligt ni måste haft de. Diva har jag ridit många gånger, på den tiden som jag red o höll på med hästar. Var de första gången du red ? o galoppera så var ju de väldigt bra :d : p Vilken lärare var ni dit med, Britt lr ?

2009-05-19 @ 18:15:28
Postat av: Tess

kankse ska satsa på en karriär som proffs ryttare ? ;D

2009-05-19 @ 20:04:26
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0