My life

låg och tänkte igår kväll när jag skulle sova hur otroligt mycket mitt liv har förändrats på 4-5 år!
helt sjukt om jag får uttrycka mig så. bodde själv i 3-4 år sen flyttade jag hitt till Ann & Lasse, det är sedan jag flyttade hitt allting har gått bra/bättre. skolgången allt. min närvarao i skolan va inte topp men nu har jag fan ingne frånvaro inte mer än 4%. jag har förändrats själv som person, personen jag var för är det inte många som vet hur jag var och det är vell tur det! från att vara ute och cykla till att veta vad jag vill. är ett stort kliv. min uppväxt har inte vart den lättaste. folk förstår inte hur andra familjer har det. familjer döljer så otroligt mycket saker. det är skrämmande! men kämpa på. ge inte upp! se det posetiva i det hela. du tar lärdom av dina misstag!
jag känner själv att det är mycket saker jag har vela sagt till vissa personer men aldrig gjort det. men den dagen kommer då ska jag fan ha svart på frågorna oxå!


Tro på dig själv! gör det du vill göra, men OM du misslyckas,
då vet du själv att du har gjort ditt bästa för att nå din dröm!



believe in yourself and let your dream become true


Kommentarer
Postat av: Tova

Kommer ihåg tiden på söder, den lilla tuffa Andreas har verkligen blivit stor ! :)

Förstår var du menar med förändring, fast jag har då alltid sett ambitioner i dig! Kul att du och Sanna fattat tycke för varandra, även hon ett mkt trevligt, föredetta, söderbarn :)

2009-05-15 @ 00:29:42
URL: http://tovaboustedt.blogg.se/
Postat av: william the king

Brukar tänka samma sak! Be proud! Vet exakt hur det e bror! Har gjort precis samma sak! Men det är såna som vi som blir starkast och lyckas!Take care and keep your head up;)

2009-05-15 @ 14:21:16
Postat av: andreas alexander tano

wille, haha det är det som är det sjuka med allting! men vissa orkar inte ta sig ifrån allting! men vi var dom starka;) haha biffen william! btw kom och träna på måndag! eller kanske lite förtidigt för dig när jag kör;)

2009-05-15 @ 16:59:00
Postat av: Sara

du ska vara stolt över dig själv för att du lyckas så bra i livet som du gjort, trots din uppväxt! du är stark och klarar av exakt allt vad du vill :)

du är en oerhört bra vän andreas alexander tano! :)

2009-05-15 @ 19:59:59
URL: http://saraleinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0