MEN DU,

DET GÅR ATT KOMMENTERA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad det är för fel på din förra blogg, men eftersom jag inte har funnit någonstans att kontakta så tar jag det här istället utifall du skulle tycka att det var jobbigt att börja om på nytt. Hur som helst, om du inte redan försökt så måste du återställa Kodmallen: Entrypage. Du har förmodligen av misstag raderat koden för kommentarerna..



Hoppas det funkar!



/ T

2009-05-05 @ 18:29:39
Postat av: Anonym

tack för hjälpen. men de funkade inte provade nyss! :/ aja de är som de är men nu har jag iaf den här:)

2009-05-05 @ 19:36:26
Postat av: Tess

Åååh, va skoj att man kan kommentera igen :D

Tack för flytthjlpen ännu en gång ;)

Kram syrran

2009-05-06 @ 06:51:49
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0