kan man ha mer otur?

igår kväll sa "pappa" att jag skulle köra fram bilen för att den stod förlångt bak. så gjorde jag det så slänger jag nycklarna på byrån som står nere som jag alltid gör. i morrse när jag skulle åka till skolan så låg dom inte där:O springer och letar överallt för att hitta dem men inte fan gör jag det! ringer "morsan" och frågar om hon vet nä jag har inte en aning säger hon. så r inger jag "pappa". nä samma där. så ringer jag "morsan" igen. ja om inte så ligger dom i hennes handväska!:O nycklarna har ramlat ner av en jävla slump och där stod handväskan! kan man ha mer tur. så ny missar man den viktigaste lektionen på dagen helvete!

Kommentarer
Postat av: Tova

SV: jamen det har ju det! och det glädjer mig att du mår bra, roligt att få se dig på Tv också :) Med mig är det bara bra, LillTova från söder har väl inte växt särskilt mkt, men flyttat det har hon, jag bor i Luxemburg numera, men kommer hem på besök snart :)

2009-05-15 @ 17:18:09
URL: http://tovaboustedt.blogg.se/
Postat av: Tova

Olyckligt med nyckelt föresten, jag har varit med om samma grej... !

d.S.

2009-05-15 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0