dom senaste dagarna / URSÄKTA

det har vart dåligt med bloggandet för min dell nu på sista tiden! ber om ursäkt för det! det har ju vart så fint väder och allting så har inte haft lust eller tid att sita vid datorn. det har inte hänt nå speciellt nu dom senaste dagarna. med älsklingen går det toppen=) så otroligt underbarflicka dedär:) i helgen blir det lugnt efter jobbet idag ska jag, sanna & madde kolla på sjötull när dom spelar. spelade själv match igår 1-1 fick beröm för mitt inhopp iaf men kan bättre det vet jag ! men får inga bollar att utnytja min snabbhet  med! 

yeah så äre :) 

fan inte långt kvar nu heller:D mindre än två veckor kvar till HOLLYWOOD WEEEHU:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0