ALLTING KLART! 10-19 Juli!!

då kan man säga att allting är klart! vill ni veta vad allting jag har skrivit om är??

betala in allting idag, så otroligt skönt att ha allt klart!
men fråga är ju bara den. någon av dagarna mellan 10 till 19 juli kan förändra mitt liv ganska mycket. men man vet aldrig! man ska aldrig ta någonting för givet! de har jag lärt mig! men man kan hoppas! ta allting som det kommer. har du förstora förhoppningar på dig själv och allting går i spilo då har du iaf gjort ditt bästa! man ska ändå vara nöjd, man måste våga chansa för att komma någon vart i livet! kan inte mer än bara hoppas på det bästa!


Vill säga ett stort tack till:

Wokrout Center


Fotografen
Fredrik Krigh


Och några som står mig nära!

som har sponsrat mig till denna grej!

TUSEN TACK!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"vill ni veta vad allting jag har skrivit om är??" och ändå berättar du inte..

2009-05-12 @ 17:20:28
Postat av: kangas

Vad har du hittat på då ?:D

2009-05-12 @ 17:22:39
Postat av: Tano

SV : haha ja de är en fråga om du inte visste det?!

kanske vill göra det lite spännande. ha lite tålamod eller sluta läs bloggen! helt upp till dig!

2009-05-12 @ 17:35:08
URL: http://andreasalexandertano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0