veckans gång

första veckan på sommarlovet! sköönt javisst! jobb jobb jobb från dag ett när skolan inte ens slutat. men men så äre. veckan har vart grymt händelserik. har som sagt vart på Hertz biluthyrning. vart jag än kommer så är det ett skönt gäng! Martin, grymt skön kille! Danne, ja vad ska man säga han är sig själv;) grym kille det oxå! sen Linn, första intrycket man fick av henne va vell inte kanon bra, i mådags kom hon och va påå dålig humör haha:D men men trevlig tjej det oxå:) har tankat, tvättat, levererat och hämtat bilar runt hela gävle. grymt skönt jobb!

min älsklings bil är fan Volvo C30 T51 går nå kopiöst bra!
 så går det naturligtviss inte att LADDA UPP BILDER!!!!


Träffen i Mantor igår för alla deltagare i Talang vm i Hollyewood vart grymt lyckad bra stämming i "landslaget" som vissa säger! sen har vell alla sin åsikt! kommer vara med ett tv team på resan, kommer kanske eller ja nästan 100% att gå en dokumentär eller vad man ska säga om hela resan. filmkamera mannen kommer inte ihåg vad han heter men vi började sancka så sa jag att jag troligen ska träffa peder i Hollywood så skrek han rakut han känner jag!!!! så om jag träffar dom ska film teamet följa med när jag träffar dom. sen hörde jag frida en deltagare säga att stockholm/arlanda programmet ska följa oss på arlanda. ser framemot resan nå kopiöst! ska bli så otroligt roligt!!!

BARA 24 DAGAR KVAR:D WEEEEHU:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är snygg!

2009-06-19 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0