the weekend

helgen har vart långt. vi åkte vid 14.30 från gävle och landade på calles i tyskland 05.00 ca körde hela vägen ner och sedan hela vägen hem. stefan körde 20 mil i danmark. så han iaf sova 10 min! haha sen när vi kom hem så åkte jag till sandviken till tomas och CO mikaela fyllde år så hon hade lite party. kom inte hem fören halv två och skulle upp halv sju. fredrik hämtade mig ca 07.30 då barr det av till uppsala för plåtning i studio.

utav vad jag såg i kameran så såg det bra ut. fredrik skicka sms igår kväll och sa att bilderna vart bra. vi tog god tid på oss dena gång med ljus och allting! känns bra iaf!


så är det inte långt kvar till resan! börjar faktiskt kännas lite men ska bli ruskigt kul!
nu den 17 är det träff för alla deltagare i mantorp!


min sannis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0