skönaste lördagen på länge!

Vilken dag! började dagen med att fota med Fredrik, vi laddade upp bilderna direkt på datorn. och ja är mycket nöjd med bilderna! tack fredrik! när vi var klara mötte jag upp Bruno Fuentes så skulle han ta lite bilder med Fredrik. efter dom var klara så åkte vi ner på stan och köpte kläder till invigningen i Hollywood, jag och Bruno kommer se ut som tvillingar haha:D
efte kläd rundan så käka vi på flanör sen åkte vi ut till martin och CO och åkte RING OCH WAKEBOARD! KANSKE HUUR KUL SOM HElST! vi filmade när jag åkte i ringen och martin körde. han körde inte lugnt måste jag säga!

säger bara grymt lyckad lördag! TACK ALLESAMMANS!!!!

Bruno Fuentes mannen själv:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0