my day

vaknade i all hast i morrse så kolla jag på klockan och den visade 06.57 ovh jag börjar 07.00 säger bara tur att jag sov hos älsklingen! va på jobbet 07.05 så bra jobbat andreas;)
jag och Danne körde några leveranser och tvättade några bilar sen så kom ArbetarBladet och intervjua mig om Hollywood resan så kommer nog i tidningen imorgon eller någon av dom kommande:)
åkte ner på stan och käkade lunch med danne, käkade en räksallad på nian huuur god som helst!:D
sen efter lunchen fick jag gå upp till gummi, grabbarna behövde lite hjälp. och nu sitter jasg på Woktout Center, skulle jobbat till 18.00, men sen fråga andre om jag kunde jobba till 20.00 så varför inte? efter jobbet blir det ett gympass, rygg och mage blir det idag! 
 
fan dagarna rinner iväg bara 15 dagar kvar:D seriöst tiden går så otroligt fort! men när man väntar på någonting brukar tiden gå huuur sakta som helst men det har den fan inte gjort nu :D


Kommentarer
Postat av: Sara

jobbar man och står i går tiden jätte fort!! :)

snart är sommaren slut ;p

2009-06-25 @ 18:55:40
URL: http://saraleinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0