dålig uppdatering!

ursäkta för min dåliga uppdatering:O har haft tok mycket att göra hela helgen jobba både fredag och lördag på hangeloose. sen på lördagen följde jag med pappa till ljusdal och hämtade hans pontiac som han köpt sen så brände jag hem och hämtade sannis och åkte och hyrde film tok fort sen hem och kolla på den han inte se hela för började jobba 23.00 på lördags kvällen. söndagen hjälpte jag sannis och tömma hennes lägenhet i falun gick bra om man får säga så ;)

nu sitter på jag på jobbet. har ju sommar lov nu. ska igentligen vara på gummi men är utlånad och under upplärning på Hertz ruskigt kul. skönt gäng vart man än kommer på detta bygge;)

Gösta Samuelsson bil is the shit!

på onsdag är det träff för alla som ska till hollywood så ska bli najs. sen så fick jag ett mejl från nöjes mix och att dom ville träffas och göra en interjvuv :)  najs najs :)

bjuder på denna bild!
är ruskigt nöjd med den!!!


Kommentarer
Postat av: au

haahhahaahha

2009-06-15 @ 12:55:56
Postat av: MammaTess

fan allting rullar på brorsan :) naaajs!!

2009-06-15 @ 17:34:44
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Michaela Wörman

Va roligt att det går bra för dig Tano :)Lycka till i Hollywood:)

2009-06-18 @ 17:40:41
URL: http://miccoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0