yeah in LA!!

flygresan gick bra! lite segt att sitta 10 timmar på ett flyg men nu är det gjort jag och bruno har precis kommit tillbaka från en liten rund vandring runt hotellet! Mikael som är med oss han har haft ett tv team med sig i några veckor och dom var med på träffen i mantorp, och så sa mikael till mig att jag och några andra skulle åka limosin till hotellet liiiite najs:D så vi vart hämtade i limosin på flygplatsen medans dom filmade, men jag tyckte synd om bruno, emelie, sture och lucas som inte fick åka med i limosinen:/ najs vare iaf, gratiis i baren vare oxå så vart någon öl, mer om flygresan kan jag ta imorgon. nu ska vi sova klockan är 01.00 här i hollywood och i sverige snart tio! är hur trött som helst!

saknar min sannis oxå! DAME :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0