SIX DAYS LEFT & en dag på stan med

ja va ut till älsklingens stuga igår och grilla med hennes familj, mysigt vare. hennes små kusiner david och edwin är gryma måste jag säga!:)
Nöjes Mix kom ut igår oxå. är nöjd med det dom skrev, Arbetarbladet drog ju en rövarhistoria!
idag har det vart full fart, åkte och köpte resväska med älsklingen sedan ner på stan och köpte kalingar, deoderant sen gick vi till chrille på popalarge och köpte två kepsar:) har bara den svarta som är utsliten, men nu vart det två nya en vit och en röd:) nöjd med allt köp för dagen! nu håller jag på att lägga upp allting på sängen och förbereder jobbar ju måndag, tisdag och onsdag sen torsdag åker jag ner till sthlm.. vill hinna chilla lite innan man åker träffa pappa och så. träffar inte gubben så ofta:)  Det är bara 6 dagar kvar tills planet lyfet från arlanda till Los Angeles! sen lyfter planet hem oss den 19 Juli, så ska vi mellan landa i Paris, Frankrike- Charles De Gauelle i 5½ timme! kuuul or not!
kolla in Bruno Fuentes blogg, killen jag kommer bo med i Hollywood och spendera mycke tid med!

Nya kepsen

Nya kepsen


Kalingarna

Deon

Resveskorna två för en! villket kap!

And the stories i wer on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0