PANIK DAG!

dagen har vart bra ända tills jag skulle åka hem från jobbet, då hitta jag nämligen inte min lilla plåttsak där jag har körkort, bankomatkort, och lite andra saker som jag absolut behöver! sprang runt som en j#vla galning om jag får uttrycka det så på verkstaden men hitta den inte. så sa patrik lugnt  - Tano jag ringer dig om jag hittar den. och jag som ett stort j#vla frågetecken stog bara där och sa - aah och gick! ursäkta om jag va otrevlig patrik!
men sen kom jag och tänka på att jag hade lånat tojjes bil så åkte och kolla igenom fönstret på den och där på förar stolen ligger den. kan du tänka dig vilken panik jag hade?:O

och inte nog med det. när jag kommer hem så har jag fullt med kläder på sängen allt är kaos rent ut sagt!
så ska jag börja pack och har alldeles för mycket kläder! har inte ens packat klart nu!
och inte nog med det så ska jag börja skriva ut bilderna som jag ska ha med mig så är det en eller flera färger som är slut och då kan jag säga att jag fick panik började söka på fotoaffärer i gävle men inte fanns det någon som hade öppet. så jag kolla på en i stockholm och som tur va fanns det en på Karla plan, så ska ditt på torsdag och skriva ut bilder. det får kosta vad det kostar bilderna måste jag ha!! och inte nog med det hitta inte usb minnet på rumet så va tvungen att åka upp till Jula och köpa ett. så jag kan lägga in bilderna på och ge till fotoaffären.
JAG SÄGER BARA PAANIK DAG! hatar att stressa! varför ska man alltid vara ute i sista sekunden ?
vad mer ska kan häna? seriöst! jo håret! skulle ju färga håret lite mörkare så vart det SVART!! ni får inte se någon bild på hur det ser ut nu. så jag ringde Lotta, Lotta är då en person i sthlm som bott på samma gård som mig när jag var liten så jag ringde pappa och fråga efter hennes numer. så förklara jag för henne hur det låg till. så sa hon bara jag bokar in dig på onsdag kväll klockan 19.00 så kollar jag på det! kan inte åka i denhär färgen jag har nu kan hon inte fixa det så rakar jag av mig allt då får ni säga vad ni vill!

ska vell fortsätta att packa och fixa med bilderna sen hem till älsklingen. kan ni fatta tanobanano åker till Hollywood på fredag:D weeeehoo säger jag bara:D allt kan hända, man vet aldrig vem man träffar eller vad som dycker upp. men en sak. jag tar dagen som den kommer! ha aldrig förstor förhoppningar! man blir bara besviken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0