Invigningen gick

hur bra som helst! vi gick ju nästan sist, otroligt mycket folk, vi har får mycke uppmärksamhet av dom anndra länderna folk som vill ta kort med oss. när vi stod och väntade på att invigningen skulle börja så kom det fram folk från kanske 5-10 länder och ville knäppa kort. sen kom det fram en kille från usa och börja snacka så fråga han vad vi skulle tävla i så sa jag model, aaa the same as me!  sa han. det finns konkurans iaf. man vet aldrig vad det är dom söker, men självklart vill man ju att dom söker det jag har! efter invigningen gick vi och käka sen gyma. sen vart det en två timmar vid poolen såå skönt väder. älskling är brunare än dig när jag kommer hem;) hehe sen drog jag och bruno och köpte frukt och yogurt blir så jävla dyrt att äta ute frukost lunch middag! så vi tänkte till lite där! ;) om en timme klockan 17.00 ska vi träffas nere i lobbyn och dra och käka sen gå på några föreläsningar. kan vara intresagnt faktiskt! och jag säger då det, min engelska har blivit mycket bättre! pratar fan flyttande haha nee men den har blivit bättre! :)

Mikael och jag


paraden på väg in



Frida, Mikael och jag
 
Bruno, någon från jamaica and me!


gym

här bor vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0