Home!

Ja hej Gävle! fick ett fint välkommande med champanj och grejjer igår! hur trevligt som helst! så siter man i bilen påväg hem från arlanda så får man ett sms av mikael, ( nu har man hittat en fotälj att sitta i, S#ug min P#ung jag är också B#g) haha vad det handlar om tar vi en annan gång! vaknade för en stund sen hur pigg som helst! tid om ställningen. tar vell någon dag innan man är om normal igen! börjar jobba 07.00 ska blir ruskigt najs!
vad som händer nu vet kan jag inte riktigt säga men ni får veta så smårning om. ha tålamod det har jag haft. åkte till Hollywood med noll erfarenhet måste jag säga och sedan komma hem som vinnare!
innan jag åkte så sökte jag till Mika´s & stockholms gruppen, fick nobben av båda, Mika´s skrev att jag inte hade potensialen för att  bli modell! så tar man hem allting i Talang Vm i Hollywood!

SUG PÅ KARAMELEN!

utan Bruno Fuentes, Mikael Svensson hade resan inte vart lika rolig!! grabbar GBG snart paaarty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0